woensdag 26 oktober 2011

Vandaag...

"Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven", mijn vader zei het al, voor de grap, sinds mensenheugenis. Vele cursussen voor persoonlijke ontwikkeling en zelfhulpboeken later, kom ik vandaag weer tot dezelfde conclusie. Die ouwe weet het prima! Ik begin met een blog, een Kleurrijk Dagboek geinspireerd op de blog van Ontmoeten in Woord en Beeld. Op deze blog werd ik geattendeerd door een medestudent van De Kleine Tiki, een leuke en bijzondere opleiding die ik net begonnen ben. Ik leer daar mensen coachen door middel van inzet van creatieve, vooral beeldende technieken. Voor mij is het jaren geleden dat ik zelf voor het laatst "in de schoolbankjes" zat. Maar gelukkig is er niet alleen van zitten sprake! Er kan ook zomaar worden gedanst of een boom uitgebeeld, gelachen en dan weer gehuild.
Op deze plek wil ik uittesten of ik mijn gemaakte opdrachten en spontane verzinsels op een digitale manier kan verwerken. Ook wil ik mijn voorliefde voor mooie kleuren, zonsondergangen, muziek en dans hier kunnen delen met anderen. Ik zal daarom de komende tijd gaan experimenteren met tekst, maar vooral ook met beeld hopelijk. Vandaag begin ik....Waarom niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten